fbpx
Bezpieczeństwo pacjentów

Dlaczego jest bezpiecznie?

Co zapewniamy?

Staramy się, aby w gabinecie przebywał jeden pacjent jednoczasowo, na wcześniej umówioną godzinę, bez osób towarzyszących. Pacjenci nie oczekują w poczekalni. 

Jeśli to możliwe, staramy się umawiać pacjenta na leczenie jednowizytowe. Oznacza to, że jeden problem zdrowotny leczymy w trakcie jednej wizyty, bez potrzeby odwiedzania gabinetu powtórnie.

Dlaczego jest bezpiecznie?

 1.  Dysponujemy maskami FFP3 i jałowymi ubraniami, które nosi każda osoba z personelu medycznego (maski do ochrony dróg oddechowych FFP3 zapewniają najwyższy stopień ochrony dróg oddechowych przed zanieczyszczeniami, w tym ochronę przed wirusami);

 2. Przeprowadzamy wzmożoną dezynfekcję pomieszczeń;

Warto podkreślić:
W świetle najnowszych doniesień naukowych, zakażenie wirusem COVID-19 może być potęgowane przez różne wspólistniejace zakażenia bakteryjne, wówczas przebieg procesu chorobowego ma bardziej dynamiczny przebieg, również ze stanem zagrażającym życiu.
Na czym polega leczenie jednowizytowe?
Dotyczy to leczenia kanałowego i odbudowy zęba po takim leczeniu. Preferujemy, przy konieczności odbudowy protetycznej, odbudowę zęba kompozytem. Obniża to koszt leczenia i minimalizuje ilość wizyt w gabinecie stomatologicznym.
Bezpieczeństwo pacjentów

Informacje dla pacjentów w trakcie pandemii COVID-19

WSTĘPNE INFORMACJE DLA PACJENTÓW

W sytuacji, gdy potrzebujesz pomocy stomatologicznej postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi:

  1. Zadzwoń do naszego gabinetu na numer: +48 604 555 704
  2. Absolutnie nie przychodź bez wcześniejszego umówienia wizyty do nas, albowiem bez wywiadu telefonicznego i tak nie zostaniesz wpuszczony do środka!
  3. Jeżeli nie odbierzemy, najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie porady lub umawiamy ją w trybie pilnym.
  4. Zadzwoń ponownie lub wyślij smsa z prośbą o kontakt z naszej strony.
  5. Podczas rozmowy telefonicznej, poprosimy Cię o podanie dolegliwości oraz przeprowadzimy wywiad telefoniczny, aby ustalić́, czy pacjent ma całkowity brak objawów potencjalnie związanych z zakażeniem SARS-CoV-2, takich jak kaszel, zapalenie spojówek, gorączka (nawet umiarkowana!), kichanie, zapalenie błony śluzowej nosa, biegunka itp. oraz aby uzyskać́ informacje nt. ewentualnych podroży pacjenta lub jego kontaktów z osobami, które przebywały na obszarach o największej infekcji.
  6. Możemy poprosić o przesłanie sms-em zdjęcia miejsca (jamy ustnej), w którym odczuwasz dolegliwości. Proszę wówczas je wykonać, przesłać i oczekiwać na kontakt z naszej strony. Nie dzwoń, nie blokuj połączenia my się odezwiemy.

  7. W stanach innych niż bólowe / ostre, uzyskacie Państwo poradę telefoniczną. W sytuacji zaostrzenia objawów prosimy o ponowny kontakt z nami.

  8. Nie będziemy wystawiali recept dla nowych pacjentów bez wcześniejszego zbadania pacjenta.

  9. Nie wystawiamy e-recept do odwołania.

REGUŁY ZACHOWAŃ PACJENTA W GABINECIE

Jeżeli lekarz na podstawie wywiadu zdecyduje o Państwa wizycie w gabinecie, zadzwonimy do Pana/Pani:

– poprosimy o dane osobowe: imię i nazwisko, PESEL (nie dotyczy obcokrajowców), datę urodzenia, adres zamieszkania oraz telefon, abyśmy mogli się z Państwem skontaktować.

– podamy dokładny termin wizyty –dzień oraz godzinę: PROSZĘ PAMIĘTAĆ O PUNKTUALNOŚCI, SPÓŹNIENIE OZNACZA REZYGNACJĘ Z WIZYTY. PACJENT TAKI NIE ZOSTANIE OBSŁUŻONY.

Podanie danych będzie weryfikowane na podstawie dowodu osobistego lub paszportu okazanego przez szybę przed wejściem do gabinetu.

Proszę nie zabierać ze sobą na wizytę żadnych dodatkowych rzeczy, np. parasol, torebka, siatki, zakupy, itp. Pacjent powinien mieć przy sobie tylko rzeczy konieczne na czas wizyty, które mogą być schowane do kieszeni (dowód osobisty, karty płatnicze, gotówka, telefon).

Proszę nie przychodzić na wizytę z osobą towarzyszącą –NIE ZOSTANIE WPUSZCZONA DO ŚRODKA. WYJĄTEK –w przypadku nieletnich (dzieci do 8 roku życia) do pomieszczenia zostanie wpuszczony JEDEN rodzic, wyłącznie do strefy poczekalni. NIE ZOSTANIE ON WPUSZCZONY DO GABINETU WRAZ Z DZIECKIEM.

Dzięki podanym danym przygotujemy wyłącznie niezbędne dokumenty, gdy pojawi się Pan/Pani w naszej przychodni nie będziemy niepotrzebnie przedłużać pobytu w gabinecie.

W związku z powyższym informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Gabinet Your Dentist, a wszelkie informacje w zakresie danych osobowych umieszczone są w informacji na stronie internetowej naszego gabinetu, na www.yourdentist.pl.

Przychodząc na wizytę i podpisując dokumenty (ograniczamy je do koniecznego minimum), potwierdza Pan/Pani, że zapoznał/a się z informacją w zakresie ochrony danych osobowych.

Informujemy, że może Pan/Pani upoważnić osobę bliską do udzielenia jej informacji na temat swojego stanu zdrowia oraz w zakresie udostępnienia dokumentacji medycznej. Informacje te prosimy przesyłać drogą mailową na adres ask@yourdentist.pl z podaniem danych pacjenta oraz danych osoby upoważnionej przez nią oraz wskazanie zakresu upoważnienia.

Wszelkie zalecenia, porady i dyskusje nie związane bezpośrednio z wykonywaniem leczenia, będą odbywać się telefonicznie przed i po wizycie.

POSTĘPOWANIE PACJENTA PODCZAS WIZYTY W GABINECIE

Przed wizytą: 

  1. Bądź punktualny i stań w świetle drzwi wejściowych.
  2. Po przybyciu zadzwoń z informacją o swoim przyjściu.
  3. Może się okazać,  że poczekasz chwilę, ale wynika to z faktu, że możemy jeszcze przygotowywać gabinet na Twoją wizytę.
  4. Gdy podejdzie lekarz lub rejestratorka, przyłóż do szyby dowód potwierdzający Twoją tożsamość, musimy ją potwierdzić.
  5. Następnie zostaniesz wpuszczony do gabinetu.
  6. ZOSTANIE WYKONANY POMIAR TEMPERATURY.
  7. Zostanie podany Ci środek dezynfekcyjny do rąk. Zdezynfekuj ręce.
  8. Na stoliku przy wejściu będą przygotowane dokumenty do podpisania wraz z długopisem. 
  9. Zapoznaj się z nimi i podpisz czytelnie, wpisując datę.
  10. Zostaniesz poproszony i odprowadzony do łazienki, w której prosimy o dokładne umycie rąk i użycie środka dezynfekującego przez co najmniej 20 sekund.
  11.  Zostaniesz wówczas poproszony do gabinetu.
  12. Pamiętaj pracujemy w warunkach panującej epidemii. NICZEGO NIE DOTYKAJ, NIE DOTYKAJ KLAMEK, BLATÓW, URZĄDZEŃ. NIE OPIERAJ SIĘ O BLATY, DRZWI I ELEMENTY WYPOSAŻENIA.
  13. PRZESTRZEGAJ: W CZASIE DROGI DO GABINETU ZALECANEJ ODLEGŁOŚCI 1,5 M OD KAŻDEJ OSOBY.
  14. Postępuj zgodnie z tym co mówi lekarz . Ogranicz ruchy do minimum, nie gestykuluj, trzymaj ręce na kolanach.
  15. W trakcie wizyty może być konieczność wykonania zdjęcia RTG, postępuj zgodnie z poleceniami lekarza.
  16. Jeżeli będzie konieczne udzielenie świadczenia leczniczego, które będzie wymagało interwencji w jamie ustnej, może będzie konieczne użycie koferdamu (gumowej izolacji zęba lub zębów) dlatego, że w tym trybie wykonujemy tylko i wyłącznie zabiegi doraźne, kojące cierpienie, szybkie i absolutnie konieczne, w niektórych przypadkach będące alternatywą do leczenia z wyboru oraz wymagające krótkiego i bardzo szybkiego procesu decyzyjnego opartego w głównej mierze na wiedzy i doświadczeniu lekarza, a w niewielkim stopniu na życzeniu pacjenta.
  17. Po wizycie (badaniu albo udzieleniu świadczenia medycznego) zostaniesz skierowany do łazienki. Umyj ręce wodą z mydłem, osusz jednorazowym ręcznikiem, wyrzuć go do kosza. Następnie zdezynfekuj ręce.
  18. Lekarz powie o dalszych zaleceniach.
  19. Rozlicz wizytę.
  20. Wyjdź z gabinetu na zewnątrz.

Po wizycie: 

Jeżeli lekarz tak zaleci, skontaktuj się z gabinetem telefonicznie w terminie, który podał Ci lekarz w celu kontroli Twojego stanu zdrowia po wizycie.

O wszelkich dolegliwościach najpierw poinformuj telefonicznie. Podejmiemy niezbędne działania, aby udzielić Ci pomocy.

Nasz zespół

Sprawdź kto zadba o Twój uśmiech
w Your Dentist

Marzena Kupis BIO
Marzena Kupis
Stomatolog
Magdalena Rutkowska BIO
Magdalena Rutkowska
Ortodonta
Zdjęcie Chirurga
Marek Hołubowicz
Chirurg stomatolog
kubik
Tomasz Kubik
Specjalista anestezjologii i intensywnej terapii
Kontakt

Umów wizytę w gabinecie już dziś

Adres

Your Dentist 
Lek.stom. Marzena Kupis 

ul. Grzybowska 2/32
00-131 Warszawa

Dla niepełnosprawnych

Nasz gabinet jest w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Parking podziemny

Naszym pacjentom udostępniamy miejsca postojowe w parkingu podziemnym. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt z rejestracją pacjentów. 









    Polski English
    anabolic steroidssteroids side effectsside effects of steroidsliver king steroidswhat do steroids dolegal steroidswhat are steroidssteroids for saletopical steroidswhat are steroids used for