Liszewska MaLISZEWSKA MARIA YOUR DENTISTaria
lek. stom. Maria Liszewska

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Od pierwszego dnia uśmiechnięta, komunikatywna, empatyczna – co podkreślają nasi Pacjenci i niesłychanie dokładna, jak ocenia ją dr Kupis.

a✨ Ambitna naukowczyni ma na swoim koncie kilkanaście publikacji dla profesjonalistów i Pacjentów.

✨Pełniła funkcję Narodowego Koordynatora ds. Profilaktyki w Polskim Towarzystwie Studentów Stomatologii (PTSS)

✨Dwukrotnie wyróżniona przez International Association of Dental Students (IADS) w ogólnoświatowych konkursach na najlepszą kampanię profilaktyczną: 1 miejsce w 2020 roku oraz 2 miejsce w 2022 roku(International Competition for the Best Prophylactic Campaign 'Blue Lips’, 2020, 2022)

W Klinice Your Dentist przyjmuje Pacjentów (dorośli, młodzież) w języku polskim i angielskim w następujących obszarach: leczenie próchnicy, leczenie ubytków niepróchnicowego pochodzenia, przeprowadzanie zabiegu ICON (infiltracja płynną żywicą), leczenie endodontyczne (leczenie kanałowe), poprawa estetyki, leczenie nadwrażliwości, leczenie zapalenia dziąseł i zapalenia przyzębia, leczenie endodontyczne pod mikroskopem i oczywiście profilaktyka.

Zajmując się pacjentami z dentofobią, gwarantuje całkowicie bezbolesne zabiegi dzięki szerokiej gamie znieczuleń.

Bezbolesne leczenie kanałowe przeprowadza zawsze w powiększeniu mikroskopu z użyciem najnowocześniejszych metod, w tym leczenie laserowe.

Uczestniczka oraz organizatorka licznych konferencji i szkoleń praktycznych.

Autorka artykułów popularnonaukowych oraz wpisów edukacyjnych, wykładowczyni w firmie Colgate.

Języki: polski, angielski

Polski English
anabolic steroidssteroids side effectsside effects of steroidsliver king steroidswhat do steroids dolegal steroidswhat are steroidssteroids for saletopical steroidswhat are steroids used for